zondag 3 januari 2016

Week 1

Week 1 van mijn training voor Rotterdam zit er alweer op. En het was een goede week! Ik werd vanmorgen namelijk 1ste dame op de 10km bij de Douwe Kleefstraloop. Een prima begin van het nieuwe jaar dus!
Normaal ben ik altijd super zenuwachtig voor wedstrijden, maar omdat ik met mezelf had afgesproken de wedstrijd als training te lopen en niet voluit te gaan, was ik veel minder gespannen dan anders. Ik liep ontspannen en genoot volop. Toen er bij het 7km punt werd geroepen dat ik als 1ste dame liep, was ik dan ook oprecht verbaasd. Uiteindelijk finishte ik met een tijd van 46:33. Zeker niet mijn snelste tijd ooit, maar toch nog bijna 3 minuten voor de nummer 2.

Op naar week 2. Ik heb groen licht van de fysio om mijn kilometers op te bouwen, dus dat wordt genieten. Nog 97 dagen tot de marathon...


Foto: Janke vd Schaaf



Geen opmerkingen:

Een reactie posten