zondag 1 mei 2016

MoveShortyMove: 2



De week is weer voorbij gevlogen! Heel april is voorbij gevlogen! Het is al weer 3 weken geleden dat ik de marathon in Rotterdam liep. Het voelt gek, bijna onwerkelijk. Het is dat ik iedere dag naar de medaille kan kijken, anders zou ik het misschien wel niet geloven.

Het is tijd om vooruit te kijken en nieuwe doelen te stellen. Zoals jullie misschien wel weten doe ik gesponsord door Maybelline, met een team van 30 andere meiden, mee aan de marathon van Amsterdam. Elke maand gaan we met deze groep een challenge aan. Voor de maand mei hebben we ieder een individueel doel gesteld.

Mijn doel voor de maand mei is 180km hardlopen, 180km wielrennen en 2 keer in de week een training van Nike Training Club doen. Ik dacht ik daag mezelf een beetje uit...


Ik eindigde de maand sportief. Ik liep 4 keer hard en liep eindelijk weer eens een lange duurloop. Ik vond het vooraf wel spannend en twijfelde zelfs of ik het nog wel zou kunnen, maar het ging vrij makkelijk. Ik genoot enorm en het geeft ook vertrouwen voor de halve marathon die ik op 22 mei ga rennen.


Natuurlijk deed ik meer dan alleen rennen. Ik trainde met de Nike Training Club app en begon met de core intelligence serie van Meghan Currie. Dit laatste is een serie yogalessen volledig gericht op het versterken van je core.

Vandaag stapte ik na lange tijd weer eens op mijn racefiets. Sinds ik een keer lek ben gereden in de middle of nowhere ben ik een beetje bang geworden. Ik kan namelijk niet zelf mijn band vervangen... Heel ongeĆ«mancipeerd, ik weet het... Ik wil het wel graag leren, dus als iemand mij een spoedcursus wil geven, heel graag! Ik vond het fietsen weer heerlijk en kon het tempo ook goed vasthouden. Dit smaakt zeker naar meer.

Aankomende week heb ik vakantie en hoop ik er lekker vaak op uit te kunnen gaan. Volgende week zondag heb ik een event van Maybelline waarbij wij van team Runninglau gaan strijden tegen de teams van Marit en Francien. Ik ben benieuwd!

 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten